събота, 9 ноември 2013 г.

НЕВЯСТАТА-ВОИН НА ХРИСТОС

"Хубава си, любима Моя, като Терса, красива си, като Йерусалим, страшна , като войска със знамена! ... Коя е тази, която изглежда, като зората, красива, като луната, чиста, като слънцето, страшна, като войска със знамена ?" Песен на Песните 6:4 и 10





Днес попаднах на това Слово и го публикувам, защото това е начинът, по който Божият призив дойде и до мен и това са копнежите, които Бог влага в духа ми.

Вярвам, че от 2010 година насам Бог събужда хората Си точно с тази цел.



Пророчески Импресии

Пророчески Импресии за събота 9 ноеври 2013




"СТАНИ, възлюбена моя Църква! Аз те посетих, докато все още спеше и аз те събудих, като ти дадох сънища и видения, чрез които да живееш сега с Нова Цел в която да се движиш. Аз съм вдъхнал свеж дъх на Съживление в живота ти - Съживлението, което носи със себе си нова интензивност на ОГЪНЯ на Духа Ми. Доведох те до мястото на Свръхестествено откровение, сила и знания от онези неща, чрез които те призовах. Тези, които имат уши да чуят, да слушат този ден, когато ти казвам, че Съм вложил в теб по-дъолбоко съживяване на духа ти и новооткрито ЖЕЛАНИЕ да отидеш и да вършиш Моята работа. И вложих в теб обновен глад да видиш Царството Ми да действа на твоя страна. Вложих в теб нов глад да видиш Духа Ми да действа, както никога до сега. Аз те поставих в позицията на Последната върховна власт и сила, с които ще видиш сега Славата Ми чрез делата на много нови чудеса и знамения, които сега ще дам в ръката ти. СТАНИ, възлюбена моя Църква !
Защото сега ти ИСКАШ да отидеш, аз сега ще те поствя на стратегически места сред народите да носиш Свеж Огън и Ново Съживление, което никога до сега не е било преживявано, никъде по света.
СТАНИ, защото ти си Моята Армия от Воини на Последните Времена.
СТАНИ, защото си Ново Племе от победоносни Воини, които ще отидат и ще превземат света със щурм, носейки ОГЪН до най-отдалечените ъгълчета на земята и носейки Слава на Името Ми.
СТАНИ, възлюбена моя Църква, защото това време сега е върху теб." Казва Господ.

"Нарочно затова те издигнах, да покажа в тебе силата Си и да се прочуе Името Ми по целия свят. - Изход 9:16

"И в последните дни, казва Бог, Ще излея от Духа Си на всяка твар; И синовете ви и дъщерите ви ще пророкуват, Юношите ви ще виждат видения, И старците ви ще сънуват сънища;" - Деяния 2:17

Няма коментари:

Публикуване на коментар