неделя, 6 октомври 2013 г.

СЪРЦЕТО НА ИСУС


Господи, моля Те, изтръгни сърцето ми. Толкова дълго се боря, моля се да го изчистиш, да изгориш всичката чернилка, горчивина и болка, целия грях, но те са толкова упорити, все се пръкват отнякъде и се загнездват там. Омръзна ми да изстъргвам старата му мазилка. Не става, Господи, тя е толкова... заразена... Трябва ми направо ново сърце, Твоето сърце, Господи Исусе, моля Tе, нека ги разменим – аз ще ти дам моето сърце, а Ти ми дай Твоето...
Какво направих? Поисках сърце, което ще усеща болката, греха, отхвърлянето още по-силно от старото. Почти се разкаях за размяната...
Но не, това е, което искам. Искам Твоето сърце. Знам, че ще ме боли много, много повече. Знам, че ще виждам неща, за които преди съм била сляпа и ще ме боли от това, но също така знам, че Твоето сърце е много по-голямо и може да издържи всичко това. Вече е било изпитано дори докрай, до смърт. Твоето сърце побра всичкия грях, на всичките човеци от целия свят и цялото време и го погълна със Святостта. Твоето сърце пое цялото отхвърляне, неразбиране, унижение и ги погълна с Любовта. Твоето сърце прие болката, скръбта, теготата и ги погълна с Молитвата пред Отец.
Искам размяната, Господи, помогни ми...

Няма коментари:

Публикуване на коментар