четвъртък, 12 септември 2013 г.

ХАЙДЕ, ЗАСТАНЕТЕ КАТО МЪЖЕ ПРЕД МЕНЕ И МИ ИЗЯВЕТЕ

Много е смешно, когато "мъдрите" се опитват да обяснят как се е появило всичко, изваждайки аргументи, плод на тяхната интерпретацийка на околната действителност и представят фантазиите си като факти. "Хайде, застанете като мъже пред мене и ми изявете - къде бяхте, когато АЗ основах земята!" Той ни е дал способност да се самоосъзнаваме, да мислим, да придобиваме знания, за да Го разберем, опознаем, да Му се възхитим, да възклицаваме от радост, заедно със всички Божии синове. Не мога да разбера християните, които предпочитат да вярват в милиардите години и в еволюцията, а не на Очевидеца на събитията. Не вярвам в бог, който ще създаде вселена и ще остави творението си в неведение или ще му разказва приказки за "лека нощ". Тъжно е, че християни се поддават на класическата атака "Наистина ли 
 каза Бог...?"
Другото нещо, което ме натъжава, е че много християни си мислят, че са сторили услуга на Господа, като са повярвали. Може да не го казват направо, но давайки заслугата единствено на решението на собствената си свободна воля да приемат Исус, те всъщност имат точно тази нагласа. И през ума  не им минава, че дори следващия дъх, който вдишват е защото Бог им е позволил:
Деяния 17:28  
"Защото в Него живеем, движим се и съществуваме".
Римляни 11:36
"Защото всичко е от Него, чрез Него и за Него. Нему да бъде слава до векове. Амин.
"
 




"Опаши сега кръста си като мъж, И ще те попитам; и ти ми изявявай.
Где беше ти, когато основах земята? Извести, ако си разумен:
Кой определи мерките й? (ако знаеш) Или кой тегли връв за мерене по нея?
На какво се вдълбочиха основите й? Или кой положи краеъгълния й камък,

Когато звездите на зората пееха заедно, И всичките Божии синове възклицаваха от радост?"
Йов 38:3-7
Казва Бог! Е, мъдри, разумни, всезнаещи и силни - опашете си кръстовете като мъже и отговорете. (Сега си представям "най-мъдрите" и "велики", застанали с ръце на кръста пред ГОСПОДА.) О, Бог има чувство за хумор - вижте до края на 39-та глава!
Но най-интересно става в 40-та глава.:
Йов 40
"7 Опаши сега кръста си като мъж; Аз ще те попитам, и ти Ми изявявай.    
8 Дори не ще ли допускаш Моята съдба? Ще осъдиш ли Мене, за да оправдаеш себе си?    
9 Или имаш ли мишца като Бога? И можеш ли да гърмиш с глас като Него?    
10 Украси се сега с превъзходство и достолепие, И облечи се в чест и величие.    
11 Изсипвай преливащия си гняв; И гледай на всеки горделив, и смирявай го;    
12 Гледай на всеки горделив, и снишавай го; И стъпквай нечестивите на мястото им;    
13 Скрий ги купно в пръстта; Вържи лицата им в скритото място.    
14 Тогава и Аз ще изповядам пред тебе, Че твоята десница може да те спаси."
 Ето това е отговорът на всички, които надигат сърцата си и казват, че тяхната десница можела да ги спаси, или дори да им помогне да се спасят. Ето Божият отговор на на всички, които оспорват суверенитета на Бога:
Йов 41:11 
"Кой Ми е дал по-напред, та да му отплатя? Все що има под цялото небе е Мое."
 Ето разумният отговор на Йов:
Йов 42:
1 Тогава Иов отговори Господу, казвайки:   
2 Зная, че всичко можеш, И че никое Твое намерение не може да бъде възпрепятствувано.   
3 Наистина, кой е този, който помрачава Твоя съвет неразумно. Ето защо аз говорих за онова, което не съм разбирал, За неща пречудни за мене, които не съм познавал.   
4 Слушай, моля Ти се, и аз ще говоря; Ще Те попитам, и Ти ми изявявай.   
5 Слушал бях за Тебе със слушането на ухото, Но сега окото ми Те вижда;   
6 Затова отричам се от думите си, И се кая в пръст и пепел."
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар