неделя, 18 август 2013 г.

СИЛАТА НА ЛЮБОВТА

Гледах една проповед на Крефло Долар „Силата на любовта”. Реших да му дам шанс, въпреки, че знам, какви ги говорят проповедниците на просперитета от движението „Слово на вяра”. Надявах се поне да спомене 1 коринтяни 13, но уви.
Само като чух първото изречение: Изповядвайте всеки ден кой искаТЕ Исус да бъде за ВАС...
Та това е призив да си изработим един идол, наречен Исус, но по наш образ и подобие, по наше желание.
Центърът на цялото послание е колко АЗ СЪМ специален, колко много Бог обича МЕН! Колко пъти кара аудиторията да повтаря: " АЗ трябва да вярвам..."
Ето посланието накратко:
Практическите съвети за постигане на вярата, че Бог те обича, е да изречеш магическото заклинание: „Исус ме обича” и да не се съгласяваш с негативните факти. Дори не трябва да се молиш на Бога, не трябва да правиш нищо друго, казва Крефло, само трябва да повтаряш [като заклинание], че Бог те обича! И ако случайно дойде изобличение към тебе, че не си чел скоро Словото, че не си споделил благата вест, че не си се молил, това не е НИКОЙ ДРУГ, освен Дяволът, казва той! Не слушай изобличенията, само повтаряй: Бог ме обича!
Цялата философия е ТВОЯТА ВЯРА ще те изведе, ДУМИТЕ, ПОЛОЖИТЕЛНАТА ИЗПОВЕД, там е силата. [А какво станa с вярата, че силата в Исус? – питам аз.]
Ако не бях се занимавала със светски философии, метод „Да Силва”, Харе Кршна, така наречената „Тайната” и източни философии, преди да повярвам, бих се подлъгала и изкушила да повярвам, че това е Библейско поучение. Но това, всъщност са окултни практики, известни от древността, събрани сега в изкуствената пантеистична религия Ню Ейдж, прокарала си път в нашите събрания. Тези лъжеучители подмамват избраните, държат ги в паяжината на заблудата, че ТЕ и Тяхното щстие и благоденствие е центърът на БОЖИЯТА ВОЛЯ. Приспиват ги с мантри, както в Харе Кршна, карайки ги да повтарят „Аз трябва да вяяярвам”, „Бог ме обииича”, „Всичко ми е нарееед”, „Не трябва да правя нииищо”, „Всичко отрицателно, което идва до мен е от дяяявола”, „Бог ще ме пази и без да се моооля, защото МЕЕЕ обииича”, „Бог ще накаже неверния ми съпруууг/а”, „Няма нужда да се тревооожа, че ми изневерява, само трябва да си повтарям, че Бог ме обичааа”...
Простете ми, братя и сестри, но сте попаднали в окултна обстановка, не в християнско събрание. Този дух, който ви въодушевява и „напомпва” емоционално, НЕ е Святият Дух! Това са учители, пратеници на сатана, които злоупотребявата с нуждите и нещастието на хората, обещавайки им изходен път, но НЕ в ИСУС ХРИСТОС, а в заклинания...
Знаете ли, защо тези практики успяват временно – защото се използва магия, окулт и силата на нечистите духове. Обикновено са най-успешни при лидерите на тези учения. Замисляли ли сте се защо?
Но ако нещо не се получи пробивът, тогава обвинението е върху вас – не сте успели да повярвате...
Преди не бих се осмелила да давам съвети на когото и да било, но след като Бог ми даде пророчески сън на 26-ти юни, не мога да мълча – моля ви, умолявам ви, не вярвайте на всеки проповедник. Бог обяви война на магьосничеството в Църквата още края на 70-те години, защото много от хората, които са Му необходими за битките в тази последна война са оплетени в паяжината на тези лъжеучители.

Призивът: Моля ви, четете си Словото и пребъдвайте в присъствието на Господа на Силите. Търсете лицето Му, молете се за благодат за покаяние – така ще получите не само отговор на проблемите си, но и неизмеримо повече – Духът на осиновление, чрез който можем да кажем „Авва, Татко”, ще разберете от опит каква е Божията Воля за вас.
Да, Бог ни обича, даже ни обича твърде много, за да ни остави да се заблуждаваме, че ние сме центърът на Неговата воля. ТОЙ ПРАВИ ВСИЧКО ЗА СВОЯТА СИ СЛАВА!!!

Ние не осъзнаваме, каква милост проявява Той към нас, бунтовното му разбойническо творение, което не само не разбира чудовищното си престъпление, че презира и приема с лека ръка съкрушаващата Бащиното сърце ЖЕРТВА НА ВЪЗЛЮБЕНИЯ МУ СИН НА КРЪСТА, но има и наглостта да си мисли, че Бог му е задължен да го пази, закриля и благославя.
Ние не осъзнаваме, с каква велика привилегия ни е удостоил Бог – да бъдем Негови съработници, царско свещенство, Негово наследство.
Ако осъзнавахме, щяхме с радост и нетърпение да потърсим кръста си, да го понасяме ВСЕКИ ДЕН, щяхме с радост да приемаме изпитанията в земния живот, знаейки, че те ни носят твърдост и нетленна награда, надеждата на Славата.
Ако осъзнавахме, щяхме да ТЪРСИМ онова освещение, без което НИКОЙ няма да види Бога...
Благодат и мир от нашия Отец и от Господ Исус Христос и ви благославям с пожеланието не само да познавате Бога, но и БОГ ДА ПОЗНАВА ВАС !

Няма коментари:

Публикуване на коментар